Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hellyhope | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra Hatała adresŁódź zarejestrowany04.06.2007 @17:54:46 ostatnio na stronie11.02.2017 @14:21:09

powinno wystarczyć



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty148 komentarze6181 posty na forum56

komputer / sprzęt
Nd5000, L.balda'33, i jakies zakurzone zenitki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~GossipGirl94    19.02.2013 @19:07:01
Staram się tylko jak mogę,ale niestety krzywy kadr to moja największa zmora,a to wszystko przez astygmatyzm,ale dzięki !
~PiotrekN    30.12.2012 @20:55:36
i wzajemnie
~Metka04    28.12.2012 @12:56:26
wyglada jak po amputacji ;p wkladajac niepokoj dlaczego jej pilnuje
_______
zamist podziękowan na profilu ocen proszę prace
~Qlka020    21.11.2012 @21:22:16
dziękować !!! :D
~Zzibi53    26.09.2012 @11:59:11
Wtam!
Podoba mi sie ta praca, gdyż lubię niedomówienia, ta twarz według mnie wyraża
złość, trchę niepokoju, zazdrosci......... Pozdrawiam.
~Xardas    24.09.2012 @20:24:16
więc jak będziesz miała "następną okazję" to zapraszam do mnie na sesję , pozdrawiam
~castel    24.09.2012 @09:35:33
świetna galeria pozdrawiam
~rafalpiotr    24.09.2012 @08:29:31
Miło że ponownie wpadłaś.
Z tego mojego sprzętu za wiele nie wycisnę niestety przy słabym świetle.
Pozdrawiam
~Shiraz    24.09.2012 @02:35:02
Co racja to racja...
~shauni1992    28.07.2012 @00:36:13
dziekuje bardzo!
~AlicjaOkpisz    27.07.2012 @23:34:04
Galeria super, zapraszam do mnie,
~magdalenkkaa    26.04.2012 @18:34:56
Koleżanka zrobiła sobie zdjecie oka a ja je przerobiłąm na jej prośbę, i wstawilam za jej zgodą )
~Halifax    26.04.2012 @09:37:30
Dziekuje za komentarz. Twoje zdjecia rowniez wysmienite! pozdrawiam
~chivas    21.04.2012 @17:52:54
Dziekuję za rady. Tak to jest jak się dopiero pełza w internetowym świecie.
~agart2    20.04.2012 @16:13:06
dzięki ;D
_______
życie nie jest zepsute, życie ma tylko gorzko słodki smak (...)↵ale z żadnego z tych smaków bym nie zrezygnowal.
~rafalpiotr    16.04.2012 @13:47:34
Ciekawa galeria. Doskonałe portrety.
Pozdrawiam
+Tofiq    14.04.2012 @14:06:24
jaki tam ze mnie wujek

a cholera wi kiedy, moze jak kolejny raz bede przejezdzal przez Niepolomice =]
~magdalenkkaa    14.04.2012 @10:25:53
coz, zdjecie bylo robione amatorskim aparatem przez osobe ktora na fotografii sie w ogole nie znala moglam zmienic ostrosc, ale tak jak zaznaczylam - robione na szybko )

dziekuje za ocene
+Tofiq    14.04.2012 @01:30:28

To wtedy juz bedzie inne cacuszko, pewnie jakas Honda Shadow albo Kawasaki Vulcan 1600 =]

Bedzie dobrze Ola
+Tofiq    13.02.2012 @23:25:47
to se statyw kup,mi mamakupiła!!11one

a tak Cie zaczepiam =]
~Malvvina    10.02.2012 @14:56:18
jakze inteligetnie
~kicius183    09.02.2012 @11:43:28
już rozumiem ^^ dzięki za bardzo za wyjaśnienie < 3
zdjęcie robione o tak sobie więc no fakt , wygląda jak wygląda ^^"
~kicius183    09.02.2012 @11:32:39
no co to leżący kadr i wysoki pion ..
~kicius183    09.02.2012 @11:27:52
wybacz ,a le nawet nie zrozumiałam o co ci chodziło oO
nie jestem przecież profesjonalistką ...
~buszmenka1986    02.02.2012 @17:00:19
1 2 3 4 5 6 ... 59 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt